ПОГРИЖЕТЕ СЕ ЗА ВАШИЯТ БИЗНЕС СЪС ZEBRA ONECARE И ИЗБЯГВАЙТЕ НЕОЧАКВАНИТЕ РАЗХОДИ
Удължена гаранция от само 0,58 лева / ден !
Когато НЕ имате удължена гаранция Zebra OneCare:
1. Губите повече време и пари за ремонт и подмяна на неизправно оборудване.
2. Прекъсвате дейността или производството, което ви поставя в неравностойно положение пред конкуренцията и особено пред клиентите.
3. Имате непредвидени разходи, които засягат вече установения ви бюджет или може би дори печалбата ви.
Когато имате удължена гаранция Zebra OneCare
1. Само за 5 работни дни дефектното оборудване се ремонтира или подменя с друго и се връща на следващия работен ден.
2. Дейността работи без прекъсване и вие доставяте поръчките навреме.
3. Не губите време в търсене и чакане на ново оборудване и нямате непредвидени допълнителни разходи.
4. В дългосрочен план това е инвестиция, която бързо се изплаща и ви спестява от нежелани разходи.
ВИДОВЕ ВКЛЮЧЕНИ ГАРАНЦИИ И ПОЛЗИ
IT Genetics Ви отървава от притесненията! За всеки технически проблем с оборудването на Zebra, моля, свържете се с нас и ние ще се погрижим за ремонт или подмяна на оборудването.
ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция СТАНДАРТ
- Гаранционен срок 12 месеца
- Обхваща производствени дефекти
- Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 15 работни дни
- Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време.
ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция OneCare ESSENTIAL
- Гаранционен срок 3 или 5 години
- Удължаване на продължителността
- Обхваща производствени дефекти
- Случайно разрушаване или износване на оборудването (с изключение на аксесоарите)
- Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 5 работни дни
- Подмяна на пресоващата ролка и печатащата глава (консумативи) за принтери само за изчерпателна (Comprehensive) гаранция
- Дефектните продукти не трябва да се представят в оригиналната опаковка
- Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време
- Специализирана техническа поддръжка, предлагана на английски от Zebra, от понеделник до петък, през работно време
- Достъп до онлайн портала Zebra, за да проверите състоянието на ремонта и местоположението на оборудването
- Актуализация на операционната система за устройства с операционна система Android; актуализации на защитата чрез LifeGuard Android
- Достъп до контролния панел на OneCare VisibilityIQ – предоставя облачен преглед на ремонти, техническа поддръжка, договори, отчети на LifeGuard и други
ПРЕДИМСТВА, ВКЛЮЧЕНИ Гаранция OneCare SELECT
- Гаранционен срок 3 или 5 години
- Удължаване на продължителността
- Обхваща производствени дефекти
- Случайно разрушаване или износване на оборудването (с изключение на аксесоарите)
- Време за ремонт (изчислява се, когато оборудването пристигне в услугата Zebra; времето за транспорт не е включено) 2 работни дни
- Устройство в експлоатация – получаване на продукта с първоначално направените от потребителя настройки
- Замяна на дефектното оборудване с идентично (оборудването трябва да бъде изпратено до централата на IT Genetics в рамките на 5 работни дни)
- Подмяна на пресоващата ролка и печатащата глава (консумативи) за принтери само за изчерпателна (Comprehensive) гаранция
- Дефектните продукти не трябва да се представят в оригиналната опаковка
- Специализирана техническа поддръжка, предоставена от IT Genetics, от понеделник до петък, през работно време
- Специализирана техническа поддръжка, предлагана на английски от Zebra, от понеделник до петък, през работно време
- Специализирана техническа поддръжка, предлагана 24 часа / 7 дни на английски от Zebra
- Достъп до онлайн портала Zebra, за да проверите състоянието на ремонта и местоположението на оборудването
- Актуализация на операционната система за устройства с операционна система Android; актуализации на защитата чрез LifeGuard Android
- Достъп до контролния панел на OneCare VisibilityIQ – предоставя облачен преглед на ремонти, техническа поддръжка, договори, отчети на LifeGuard и други
ZEBRA ONECARE TSS
Ако не се нуждаете от такава всеобхватна защита, можете да изберете само техническа поддръжка, хардуер и софтуер.
- Поддръжка, предоставяна от специализиран консултант, от понеделник до петък, през работно време
- Достъп до специално приложение, включително отчети на LifeGuard, за да се уверите, че софтуерът, който използвате, е актуален
- 24-часов достъп до онлайн библиотеката на Zebra за полезни материали и новини
ZEBRA ONECARE SV
- Ремонт на повредено или износено оборудване
- Поддръжка, предоставяна от специализиран консултант, от понеделник до петък, през работно време
- Ремонт за 5 работни дни от момента, в който оборудването пристигне в сервиза Zebra, без да се включва времето за транспорт