Zebra OneCare договор за обслужване|3 гарантирани предимства

Бизнес растежът и развитието са основните цели, които предприемачите имат предвид. Постоянната оценка на пазара, бързото идентифициране на възможностите, разработването на последователна стратегия, приложима и прилагана от екипа, са ключовите елементи за постигане на тези цели.

Но знаете ли, че всички усилия за постигане на тези цели могат да бъдат осуетени от липсата на контрол върху бюджетите? Непредвидените разходи могат да повлияят на вашата стратегия, да ви попречат да инвестирате, когато почувствате, че времето е подходящо, и могат да ви направят уязвими за всякакви пазарни флуктуации.

Тъй като живеем в свят, зависим от технологиите, 63% от предприемачите казват, че най-честите непредвидени разходи са технологиите, които използват. Те не само причиняват дупка в бюджета чрез разходи за ремонт или подмяна, но също така влияят на работния процес и намаляват приходите за тeкущият месец.

Zebra OneCare договор за обслужване – гаранцията, която поддържа вашия бизнес в движение

Един отговор на тези предизвикателства е Zebra OneCare, планът за поддръжка, който може да бъде закупен с оборудването и обхваща широка гама от оборудване на Zebra: четци на баркодове, принтери, RFID технология и др.

Ето първите 3 предимства, които получавате, когато закупите Zebra OneCare, които ви помагат да поддържате разходите си под контрол.

1. Дефектното или износено оборудване се заменя възможно най-скоро с подобно оборудване.

Независимо дали проблемът се дължи на случайна повреда, нормално износване или друг проблем, всичко, което трябва да направите, е да отворите билет в онлайн портала за ремонт и да следвате инструкциите за доставка на устройството.

Когато вашето оборудване пристигне в сервиза Zebra, вие ще получите друго оборудване в замяна. По този начин бюджетът на вашата компания не се влияе от непланирани разходи и екипът може да работи без прекъсване.

Това е основната причина, поради която винаги е добре да закупите договор за обслужване на вашето оборудване, без значение колко голям или малък е вашият бизнес.

Ако служителите загубят достъп до жизненоважна информация, необходима, за да вършат работата си, защото оборудването не е било правилно поддържано и повредено, тогава производителността ще се забави, производството ще се забави или ще спре напълно и ще трябва да обясните на клиентите защо не могат да се доставят стоките или услугите, от които се нуждаят, когато те имат нужда от тях.

Предсказуемостта и съдействието, което получавате с договор за услуги, който се основава на оперативните нужди, специфични за вашия бизнес, ще ви помогне да поддържате същия работен процес, независимо от непредвидени събития.

2. Винаги се възползвате от специализирана техническа поддръжка.

Дори и да имате ИТ екип, посветен на поддръжката на устройството, не бихте ли се чувствали по-уверени, когато получавате информация директно „от източника“? Никой не познава устройствата на Zebra – или как да ги поддържате да работят оптимално за вашия бизнес – по-добре от екипа на Zebra.

Zebra също така предоставя всички инструменти, необходими на клиентите за 24/7 онлайн поддръжка, включително достъп до изтегляния на софтуер за актуализации на фърмуера на устройството, както и общност от експерти, които могат да ви помогнат да отстраните лесен проблем.

Ще се изненадате да разберете колко често оборудването се изпраща на сервиз, въпреки че проблемът може да бъде самостоятелно диагностициран и разрешен за няколко минути дори от потребителите.

Базираният в облак портал VisibilityIQ™ OneCare също е мястото, където можете да намерите информация за договори, жизнени цикли и доклади за анализ на LifeGuard за мобилни компютри и скенери.

3. Бързо възвръщате инвестицията си

Когато купувате ново устройство за вашия бизнес, било то мобилен терминал, таблет, принтер, скенер и т.н., въпросът не е „да добавя ли договор за услуга?“

Правилният въпрос е „Кой план е най-подходящ за това устройство и какви рискове трябва да покрия?“ Поддръжката не е опция, тя е основен компонент на всяко оборудване.

А плановете за поддръжка не са удължаване на гаранцията, нито са предназначени за използване само когато нещо се счупи и се нуждае от ремонт – дори и да е в тяхна полза.

Договорите за обслужване са средствата, чрез които можете най-добре да предотвратите повреда на устройството и най-добрият начин да удължите живота на вашето оборудване.

Те също са най-добрият начин да защитите бизнеса си от непредвидени разходи и скъпи прекъсвания на работа.

Ето защо е лесно да се види колко бързо се изплаща инвестицията в план Zebra OneCare. Достатъчно е да изчислите колко губите за един час, когато бизнесът не работи, колко време се губи в опити за намиране на отговори за това как работи оборудването или да прецените какво би означавало за бюджета на компанията да сменя основното оборудване от съществено значение в ежедневната работа.

Научете повече за Zebra OneCare от консултантите на IT Genetics. Можете да ни пишете по всяко време на office@blog.itgstore.bg и ние ще ви помогнем да вземете най-добрите решения за вашия бизнес.