Лидер на румънския пазар и бързо разрастващ се играч на българският и унгарският пазар в областта на автоматичната идентификация, събирането на данни (AIDC) и пунктовете за продажба (POS), IT Genetics става GOLD партньор на TSC Auto ID Technology.
След увеличаването на степента на партньорство, IT Genetics затвърждава позицията си на пазара като един от малкото дистрибутори на оборудване и решения TSC в Румъния, България и Унгария.
Относно IT Genetics – TSC Auto ID Technology партньорство
TSC има над 65 години опит в индустрията. Новият статут, предлаган на IT Genetics от него, този на Gold Partner, се превръща в ексклузивни предимства като:
- достъп до инструменти и ресурси, посветени на растежа на бизнеса,
- приоритет за закупуване на нововъведени продукти,
- продукти присъстващи постоянно на склад и бърза доставка,
- изключителни предимства, предлагани на клиентите относно гаранциите
- широка продуктова и техническа поддръжка за продажби и маркетинг за персонализиране на продукти и услуги.
“Преходът към GOLD партньорство по отношение на TSC е напълно естествен след изключително полезно сътрудничество в продължение на няколко години. Радваме се, че можем да обявим това преди края на 2020 г., защото наистина искахме да можем да подкрепим всички клиенти на IT Genetics с добри оферти и изключителна поддръжка за продукти и решения AUTO-ID, които със сигурност ще подкрепят плановете им за растеж за 2021“ – каза Ливиу Сима, управляващ партньор на IT Genetics.
Относно TSC Auto ID Technology
Относно IT Genetics
С над 13 години опит в областта на AIDC & POS, IT Genetics е лидер в дистрибуцията на оборудване и решения, предназначени да рационализират оперативните процеси в компаниите и да оптимизират дейността им в области като търговия на дребно, електронна търговия, фармация, хотелиерство, логистика & транспорт, производство и публични институции.
Мисията на IT Genetics
Мисията на IT Genetics е да предложи на компаниите персонализирани решения, които могат да отговорят на най-разнообразните нужди и да отговорят на най-взискателните изисквания в областта на точките за продажба и автоматичното идентифициране и събиране на данни.