Роботът, който сканира рафтовете

Производителят Zebra Technologies пусна на пазара робот SmartSight, който сканира рафтовете на магазините и идентифицира:

  • че липсва наличност по рафтовете
  • запаси са поставени на грешни места
  • липса на цените
  • непоследователна цена
  • грешен етикет

След установяване на проблемите служителите и собствениците на магазини ще се възползват от видими предимства веднага.

Как работи роботът, който сканира рафтовете

По принцип роботът SmartSight „се разхожда“ сред рафтовете в хипермаркети, супермаркети или други видове магазини и „наблюдава“. Роботът SmartSight сканира рафтовете. То предава в реално време дали и където са необходими продукти на рафта. Или ако определени продукти са на грешен рафт, ако определени етикети са грешни и ако липсва правилната цена.

За да идентифицира и предаде необходимата информация ефективно, роботът SmartSight използва редица съвременни технологии:

  • компютърно зрение,
  • автоматично обучение и
  • система за автоматизация на работния процес.

Идентифицираните проблеми незабавно се предават на служителите на мобилните терминали, които те използват за управление на запасите.

Видими резултати във вашия магазин

С тази технология, наличността на запасите на рафта се увеличава с до 95%. Сащо така, времето прекарано от служителите, ръчно проверявят запасите, се намалява с 65 часа седмично. Спестеното време може да бъде разпределено за извършване на по-ценни дейности.

Проучванията показват, че 39% от клиентите на магазините напускат без покупка, ако не намерят продукта, за който са влезли.

Роботът SmartSight сканира рафтовете и винаги са подчертани пълни рафтове и марки. Не само, че клиентите са доволни, защото намират желаните от тях продукти, но са склонни да купуват повече. Особено ако има специални отстъпки или промоции.

Удовлетвореността на клиентите е поле за битка в търговията на дребно. В тази индустрия, в която конкуренцията е толкова силна, че иновациите винаги са необходими. Технология като SmartSight помага на бизнеса Ви да спечели:

  • повече пазарен дял,
  • повече клиенти, които стават лоялни
  • и, неизбежно, повече пари чрез увеличаване на продажбите.

Източник на снимките: Zebra Technologies